| 1 | 1160-NSC | Evaluation of psychological status of couples with children with autism disorder (ASD) | Reza  Sheibanifar | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 2 | 1073-NSC | آشنایی با قابلیت های برنامه ویژه مدرسه(بوم) در برنامه درسی مبتنی بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی | امیرمحمد  مومنی کوهستانی، اسماعیل  شیری رستمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 3 | 1043-NSC | آموزش الکترونیکی، مزایا و معایب آن بر سیستم تعلیم و تربیت کشور | سجاد  گلی، محمد  دوستی، زهرا  دوستی، مهران  گلی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 4 | 1141-NSC | آموزش تربیت بدنی مبتنی بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی | افسانه  رحیمی، فاطمه  احمدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 5 | 1150-NSC | اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه | شکوفه  رحیم پور، غلامرضا  منشئی، مژگان   عارفی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 6 | 1144-NSC | اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه | مژگان  عارفی، غلامرضا  منشئی، شکوفه  رحیم پور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 7 | 1151-NSC | اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه | شکوفه  رحیم پور، مژگان   عارفی، غلامرضا  منشئی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 8 | 1152-NSC | اثربخشی آموزش ریاضی به روش حل مسئله بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی | زهرا  مسلمی پور، طیبه  تجری، مرضیه  بیانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 9 | 1168-NSC | اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی دانش آموزان | لاله  بابانظری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 10 | 1130-NSC | اثر مرکب و بهره گیری از آن در تربیت ذهن و ارتقاء بهره وری آموزش | صهبا  رجبی استرابادی، فاطمه  بینش | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 11 | 1098-NSC | ارتباط دو سویه اولیا و مربی و تاثیر آن بر تربیت دینی،ذهنی و برنامه ریزی تحصیلی دانش آموزان | محدثه  حاجی زاده، فائزه  شاپورجانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 12 | 1027-NSC | استفاده از بازی ابتکاری و هیجان انگیز در ارزشیابی تکوینی درس ریاضی | ناهید  داداش زاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 13 | 1006-NSC | الگوی دریافت مفهوم: روشی برای تربیت ذهن و یادگیری مغزمحور | حسین  حسنی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 14 | 1082-NSC (R1) | اهمیت آموزش تعالیم دینی و تاثیر آن بر تربیت ذهن دانش آموزان دورۀ ابتدایی | فاطمه  احمدی، افسانه  رحیمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 15 | 1131-NSC | اهمیت برنامهریزی درسی و اصول و روشهای طراحی آن | فاطمه  رشیدی، سیدبرزو  جمالیانزاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 16 | 1173-NSC | اهمیت مهارت های ارتباطی در تربیت ذهن | رخساره سادات  امیرلطیفی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 17 | 1139-NSC | اهمیت نقشه برداری مغز در یادگیری | رخساره سادات  امیرلطیفی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 18 | 1143-NSC | بررسی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی دانش آموزان | لاله  بابانظری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 19 | 1081-NSC | بررسی اثرگذاری روش تدریس ساخت گرایی یا E5 بر تربیت ذهن | مصطفی  کول میرپور، مرتضی  کول میرپور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 20 | 1182-NSC | بررسی انعطاف پذیری ذهنی زوجین دارای فرزند اختلال درخودماندگی(ASD) | Reza  Sheibanifar | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 21 | 1158-NSC | بررسی اهمیت بهرهگیری از خلاقیت در آموزش تفکر و پژوهش دوره ابتدایی | مریم  عیاری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 22 | 1031-NSC | بررسی بالینی نشانههای اضطراب در سطوح مختلف | علیرضا  رشنودی، احمدعلی  تاجدین | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 23 | 1075-NSC | بررسی تأثیر الگوی تفکر استقرایی و امکانات آموزشی در تربیت ذهن دانشجومعلمان | نگین  میری خراسانی، ملیکا  عصمتی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 24 | 1092-NSC | بررسی تأثیر به کارگیری تکنولوژی آموزشی و فن آوری اطلاعات در برنامه های آموزشی تربیت معلم بر تفکر انتقادی دانشجویان | فاطمه  شمس الدینی، رضا  صابری، عباس   توان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 25 | 1007-NSC | بررسی تأثیر وسایل کمک آموزشی بر یادگیری دانشآموزان (درس مطالعات اجتماعی دورة ابتدایی) | زهرا  محمدپور، ابراهیم  امیری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 26 | 1101-NSC | بررسی تاب آوری روان شناختی و تاثیر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان | فائزه  شاپورجانی، محدثه  محمدی، فاطمه  اثرکار | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 27 | 1188-NSC | بررسی تاثیر ادبیات داستانی بر تربیت ذهن دانش آموزان ششم ابتدایی | محدثه  خاک پورمروستی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 28 | 1089-NSC | بررسی تاثیر استفاده از چندرسانهای های آموزشی بر صلاحیت حرفهای معلمان و تربیت ذهنی دانش آموزان | فاطمه السادات  افضلی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 29 | 1159-NSC | بررسی تاثیر اعتیاد به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در آشفتگی شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان | معین  قورچائی، مرتضی  دولتی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 30 | 1114-NSC | بررسی تاثیر تربیت ذهن برنامه های درسی پردیس امام خمینی (ره) دانشگاه فرهنگیان | حسن  پوش، سید برزو  جمالیان زاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 31 | 1134-NSC | بررسی تاثیر روشهای تدریس فعال بر تربیت ذهن دانشآموزان مقطع ابتدایی | زهرا  حمیدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 32 | 1121-NSC | بررسی تاثیر روش های تدریس فعال بر تربیت ذهن دانش آموزان مقطع ابتدایی | زهرا  حمیدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 33 | 1046-NSC | بررسی تاثیر شیوههای تربیتی والدین بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان | مهدی  شمالی احمدآبادی، سهیلا  عزیزی، اعظم  دادور، منصوره  پورجانب الهی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 34 | 1047-NSC | بررسی تاثیر شیوههای تربیتی والدین در تربیت فرزندان بر مسئولیتپذیری دانشآموزان | مهدی  شمالی احمدآبادی، منصوره  پورجانب الهی، سهیلا  عزیزی، اعظم  دادور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 35 | 1123-NSC | بررسی تاثیر مولفه های فراشناخت در برنامه درسی ریاضی (مورد مطالعه: دوره اول ابتدائی) | سهیلا  کشتکار باقری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 36 | 1112-NSC | بررسی تحلیلی و تئوریک اصول و مؤلفه های اخلاق حرفهای تدریس در آموزش ابتدایی با تاکید بر دیدگاه مؤرای و همکاران | یوسف  فتحی، آرزو  عبدالله زاده، محمد  قادری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 37 | 1056-NSC | ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﻄﺒﯿﻘﯽ اهداف و محتوای برنامه درسی ریاضیات پایه چهارم مقطع ابتدایی اﯾﺮان و ژاپن | ایمان  قدرتی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 38 | 1100-NSC | بررسی تکنولوژی در آموزش و تاثیر بر خلاقیت شغلی معلمان در آموزش و پرورش | فائزه  شاپورجانی، محدثه  حاجی زاده، نازنین  طالبی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 39 | 1091-NSC | بررسی چگونگی تأثیر مدل یادگیری تجربهای جارویس بر تربیت ذهن و همسانی با جهان پیرامون | محمد  برنا | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 40 | 1166-NSC | بررسی رابطه انس با قرآن و ذهن آگاهی دانشجویان | لاله  بابانظری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 41 | 1132-NSC | بررسی رابطه بین راهبردهای تنظیم هیجانی با سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان | امیرصدرا  اسدی خانوکی، رضا  صابری، زکیه  صفی زاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 42 | 1163-NSC | بررسی رابطه مدیریت مشارکتی و کیفیت روابط معلم و دانشآموز بر پیشرفت تحصیلی و خودشکوفایی دانش آموزان ابتدایی | مریم  پورشمسی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 43 | 1142-NSC (R1) | بررسی رابطه ی ادبیات داستانی و تربیت ذهن | محدثه  خاک پورمروستی، فاطمه  خامسی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 44 | 1109-NSC (R1) | بررسی رابطه ی باورهای خودکارآمدی و صلاحیت های حرفه ای معلمان | فائزه  شاپورجانی، علی  قادری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 45 | 1095-NSC | بررسی رابطه ی بین باورهای معرفت شناختی و تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه | مرجان  معصومی فرد، طاهره   احمدی نژاد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 46 | 1183-NSC | بررسی روش تدریس معکوس و تاثیر بر سطوح یادگیری دانش آموزان ابتدایی | سوسن  نعمت الهی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 47 | 1103-NSC | بررسی سبک های فرزندپروری و تاثیر بر سبک پردازش هویت در نوجوانی | فائزه  شاپورجانی، علی  قادری، زهرا  فتوحی، زهرا  رمضانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 48 | 1099-NSC (R1) | بررسی سبک های فرزندپروری و تاثیر بر سبک پردازش هویت نوجوانان | فائزه  شاپورجانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 49 | 1191-NSC | بررسی صلاحیت حرفه ای آموزگاران و سواد رسانه ای | زهرا  فرجی سفرچی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 50 | 1185-NSC | بررسی فناوری اطلاعات و تاثیر بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی پایه ی ابتدایی | فریده  شیخی، همت اله  روستا | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 51 | 1042-NSC | بررسی کارکردها و نتایج تکالیف یادگیری خارج از مدرسه دانش آموزان (مشق شب) | سیده بتول  حسینی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 52 | 1029-NSC | بررسی ماهیت و مفاهیم بنیادی نظریة رفتار درمانی و اصلاح رفتار | علیرضا  رشنودی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 53 | 1148-NSC | بررسی مسئله خلاقیت به عنوان یکی از مؤلفه های ذهن فراگیر | فائزه سادات  محمودی، فتانه  دانشی، شهناز  زرین خط | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 54 | 1003-NSC | بررسی میزان استفاده از مؤلفههای(ذهن اجتماعی) یا روابط اجتماعی در کتاب مطالعات اجتماعی سوم دبستان | سیف الله  رحمانی، مسعود  بیننده، فرح  اردلان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 55 | 1172-NSC | بررسی میزان بکارگیری واژگان و اصطلاحات حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در کتابهای دوره اول و دوم ابتدایی ( مطابق با کتابهای سال تحصیلی 97-98) | سعید  غفاری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 56 | 1077-NSC | بررسی نشانگر های معلم شایسته از دیدگاه صاحب نظران و بزرگان حوزه تعلیم و تربیت | هادی  جعفری زارع، سجاد  جعفری زارع، شهداد  عبداللهی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 57 | 1180-NSC | بررسی نشانگرهای یک معلم شایسته و نقش آن در تربیت ذهن دانش آموزان | علی  قاسمی، علی  رجبلو | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 58 | 1030-NSC | بررسی نظریة رشد ذهنی پیاژه به عنوان یکی از نظریات تعلیم وتربیت | علیرضا  رشنودی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 59 | 1057-NSC | بررسی نقش فناوری های آموزشی در باور معلمان نسبت به خوداشتغالی دانش آموزان استثنایی در آینده ( مطالعه موردی: معلمان مقطع پیش حرفه ای و حرفه ای مدارس استثنایی استان گیلان) | آزاده  قربانی پیرعلیدهی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 60 | 1108-NSC | بررسی نگاه های نوین به یادگیری و بیان راهبرد های یاد دهی –یاد گیری مبتنی بر مغز | امین  کوهساریان، حسین  فکوری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 61 | 1023-NSC | تأثیرات مشارکت معلمان در برنامه ریزی درسی بر رویکرد مدارس ابتدایی | ژینا  شریفی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 62 | 1097-NSC | تأثیر برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان | فائزه  جاودانه، حمیده  جوادی، سید برزو  جمالیان زاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 63 | 1045-NSC | تأثیر عوامل محیطی بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی | مصطفی  درویش پنجه که | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 64 | 1067-NSC | تأملی بر ارتباط مشاوره و برنامه درسی در مقطع متوسطه بهعنوان ضرورتی انکارناپذیر | مائده  قلبی آهنگری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 65 | 1005-NSC | تاثیر استفاده از بازی های رایانه ای در توانایی حل مسئله با رویکرد تربیت ذهن | حسین  تربتی نژاد، وحید  هزاریان | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 66 | 1021-NSC | تاثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش ریاضی واقعبینانه (RME) | فاطمه  بختیاری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 67 | 1032-NSC | تاثیر برنامه درسی مبتنی بر یاددهی یادگیری فعال بر رشد ذهنی دانش آموزان (موردمطالعه: دبیرستان دخترانه حضرت مریم بوشهر در سال تحصیلی98-1397) | زهرا محمدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 68 | 1155-NSC | تاثیر عوامل انگیزش در یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان | محمدرضا  مازندرانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 69 | 1015-NSC | تاثیر مدیریت کلاسی معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان | فاطمه  بختیاری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 70 | 1074-NSC | تاثیر معلم و روش تدریس بر تربیت ذهن و یادگیری دانش آموز | مهلا سادات  رهنمایی، فاطمه  رضایی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 71 | 1133-NSC | تحلیل اهمیت روشهای ارزشیابی مبتنی بر تربیت مغز در برنامه درسی دوره ابتدایی | سعیده  بهلکه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 72 | 1126-NSC | تحلیل اهمیت روشهای ارزشیابی مبتنی بر تربیت مغز در برنامه درسی دوره ابتدایی سعیده بهلکه | سعیده  بهلکه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 73 | 1137-NSC | تحلیل اهمیت روش های تدریس مبتنی برتربیت ذهن در برنامه درسی دوره ابتدایی | راضیه  نظرخانی، فهیمه  عباس زاده، طیبه  تجری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 74 | 1044-NSC | تحلیل محتوا کتاب تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس شاخص های تربیت اجتماعی عمل گرایی | مرتضی  پورشیرازی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 75 | 1154-NSC | تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی ششم ابتدایی از منظر تربیت ذهنی خلاق در نظام آموزشی ایران | مریم  عیاری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 76 | 1170-NSC | تحلیل محتوای کتاب فارسی چهارم ابتدایی براساس روش فِرای | فاطمه  بختیاری، زهرا  حسینخانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 77 | 1024-NSC (R1) | تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری ششم ابتدایی بر اساس اهداف تعیین شده در چشم انداز آموزش مجازی در آموزش و پرورش ایران | مشکات  نادری بنی، زهرا  وحیدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 78 | 1086-NSC | تحلیل محتوای کتب علوم تجربی چهارم و سوم ابتدایی براساس رویکرد اکتشافی برونر | فاطمه  شریفی، محدثه  صالحی کهریزسنگی، زهرا  وحیدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 79 | 1087-NSC | تحلیل محتوای کمی کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی نظام آموزشی ایران از منظر ذهن آگاهی | مرضیه  بیانی، طیبه  تجری، مریم  عیاری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 80 | 1125-NSC | تحلیل محتوای کمی کتب مطالعاتاجتماعی دوره دوم ابتدایی نظام آموزشی ایران از منظر یادگیری مبتنی برمغز | مرضیه  بیانی، زهرا  جمالی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 81 | 1116-NSC | تحلیل محتوای کیفی کتب درسی مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی از منظر تربیت ذهن | رخساره سادات  امیرلطیفی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 82 | 1016-NSC | تحلیل محتوای کیفی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی از منظر عدالت اجتماعی درسال 99-98 | کویستان  کشاورزی، یسرا  دولتیاری، سوما  خواهش، مهتاب  مرادی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 83 | 1093-NSC | تدریس مبتنی بر مغز: اصول و مراحل | ژیلا  حیدری نقدعلی، لادن  افروز | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 84 | 1001-NSC | تربیت ذهن و تقویت مغز همراه با یوگا و اثربخشی آن بر یادگیری دروس ریاضی، علوم و فارسی | مریم  براتعلی، سعیده  کریمیان خوزانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 85 | 1064-NSC | تربیت ذهنی و افزایش مسئولیت پذیری در کودکان سندروم داون | علیرضا  رمضانی کسمایی، بهاره  پورتقی کوهبنه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 86 | 1051-NSC | تفکرمحاسباتی در آموزش پیش از خدمت معلمان | معصومه  پوررجب، اکبر  پناهی درچه، کلثوم  غلامی اندراتی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 87 | 1040-NSC | تکنولوژی آموزشی ، آموزش الکترونیک | ابراهیم  رشیدپور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 88 | 1008-NSC | جایگاه برنامه های درسی و معلمان در رشد ابعاد هویت کودکان در دوره ابتدایی | حسین  حسنی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 89 | 1136-NSC | چگونه کمرویی یکی از دانشآموزان کلاس ششم مدرسه حضرت زهرا(س) بهبود بخشیده شد؟ | مجید  کوثری، زهرا  فیروزی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 90 | 1096-NSC | رابطه سبکهای یادگیری و اشتیاق تحصیلی با خودکارامدی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان تنکابن | سارا  تقیان الموتی، هایده   عاشوری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 91 | 1169-NSC | رابطه هوش هیجانی و خودکنترلی با کیفیت زندگی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان | نرگس خاتون  حسینی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 92 | 1033-NSC | روش بدیعه پردازی در هدیه های آسمان،علوم،ریاضی و فارسی ابتدایی | پریا  محمدیان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 93 | 1052-NSC | رویکرد یادگیری مغز محور در فرآیند آموزش | ابوالفضل  افتخاری شاه آباد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 94 | 1034-NSC | زبان و ادبیات فارسی و تربیت ذهن | ستار  پیر عین الدین | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 95 | 1135-NSC | زبان و ادبیات کودکان و تربیت ذهن | رقیه  قره داغلی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 96 | 1019-NSC | شفافیت فناورانه در ذهن فراگیران و استلزامات آن در بهره گیری از فناوری آموزشی | حمید  احمدی هدایت، مهدی  نامداری پژمان، فاطمه  فضلعلی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 97 | 1054-NSC | شناسایی مولفه های موثر بر تربیت ذهن کودکان در مدرسه | رخساره سادات  امییرلطیفی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 98 | 1080-NSC (R1) | ضرورت نهاینه سازی و به کارگیری رویکرد معنوی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران | کبری  شیخ، حسن  صائمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 99 | 1017-NSC | طراحی آموزشی مبتنی بر ساختن گرایی و تآثیر آن بر مهارت تفکر | حسن  نجفیان، صفر علی  یازرلو | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 100 | 1084-NSC | طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز برای آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی،بر مبنای نظریه خلاقیت گیلفورد | مریم  عیاری، طیبه  تجری، مرضیه  بیانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 101 | 1127-NSC | طراحی روشهای تدریس زبان و ادبیات فارسی مبتنی بر تربیت ذهن | فاطمه  مسلمان نژاد، فروغ  نیک فکر، سید برزو  جمالیانزاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 102 | 1138-NSC | طراحی یادگیری آنلاین مبتنی بر مغز با تاکید بر یادگیری الکترونیکی و یادگیری سیار | حسین  امانی، حسین  تربتی نژاد، احسان  محمدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 103 | 1181-NSC | عوامل مؤثر بر پرورش ذهن دانشآموزان در تدریس ریاضی | حلیمه  محمدنژاد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 104 | 1055-NSC (R1) | کاربرد هنر در بهبود مشکلات مربوط به اختلالات یادگیری درس ریاضی در جهت تقویت ذهنی دانش آموزان | حسین  مشهدی زاده، رضا  کرمی کلمتی، مظفر  قلی زاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 105 | 1063-NSC | مؤلفه های معلم شایسته در تربیت ذهن کودکان مقطع ابتدایی | مرضیه  صیادی، سعید  کرمانی، طیبه  تجری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 106 | 1110-NSC | مدیریت تکنولوژی به عنوان ابزاری برای استراتژی های نوآورانه آموزش و مدیریت شناختی | نساء  گلپایگانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 107 | 1113-NSC | مطالعات روش تدریس فارسی اول دبستان | صبا  سبحانی نیکو، سیدبرزو  جمالیانزاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 108 | 1117-NSC | مطالعات روش تدریس فارسی پنجم ابتدایی | نداسادات  درویشپور، فاطمه  دشتیان، سیدبرزو  جمالیانزاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 109 | 1106-NSC | مطالعات روش تدریس فارسی سوم دبستان | مینا  مینا حرمتکیش، سید برزو  جمالیان زاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 110 | 1115-NSC | مطالعات روش تدریس قواعد دستوری در مقطع ابتدایی | آمنه  پاساد، محمد  دولت دوست | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 111 | 1026-NSC | مقایسه تأثیر روش مشارکتی و انفرادی بر یادگیری ترکیبات یونی و مولکولی درس علوم تجربی پایه نهم بر اساس سطح شناختی بلوم | اکرم  عبدالی، محسن  موسوی، بتول  سبزه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 112 | 1153-NSC | مقایسه و بررسی رابطه بهزیستی روانشناختی و خودکنترلی در نیمرخ های جهت گیری شادکامی متفاوت دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر چرام | لیلا  محمدی، سید برزو  جمالیان زاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 113 | 1165-NSC | موضوع :تربیت ذهنی وعقلانی با رویکرد صدرایی در پرتو آموزه های دین اسلام | کلثوم  غلامی اندراتی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 114 | 1145-NSC | نشانگرهای معلم شایسته و نقش آن در تربیت ذهن در تربیت معلم | ندا  عاطفی پور، برزو  جمالیان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 115 | 1174-NSC | نشانگرهای یک معلم شایسته و نقش آن در تربیت ذهن دانش آموزان | علی  قاسمی، علی  رجبلو | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 116 | 1049-NSC | نقش آموزشهای مرتبط با شادمانی در افزایش شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان | مهدی  شمالی احمدآبادی، اعظم  دادور، منصوره  پورجانب الهی، سهیلا  عزیزی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 117 | 1079-NSC | نقش برنامه درسی در تربیت ذهن | حدیث  آقاشیری، مهدی  رفعتی پناه مهرآبادی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 118 | 1119-NSC | نقش برنامه درسی درتربیت ذهن کودکان مقطع ابتدایی | مرضیه  صیادی، سعید  کرمانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 119 | 1128-NSC | نقش برنامه ریزی درسی و تربیت ذهن | زهرا  غفاری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 120 | 1076-NSC | نقش روش تدریس بدیعه پردازی در گسترش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی | سجاد  جعفری زارع، هادی  جعفری زارع، شهداد  عبداللهی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 121 | 1147-NSC (R1) | نقش زبان و ادبیات فارسی در تربیت ذهن | برزو  جمالیان، ندا  عاطفی پور | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 122 | 1124-NSC | نقش شبکههای اجتماعی مجازی در توسعه نگرش یادگیرنده در دانش آموزان | امین  امانی، معصومه  ریحانی شیروان | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 123 | 1156-NSC | نقش کارورزی در بروز تربیت ذهن وخلاقیت دانشجومعلمان | محمدرضا  مازندرانی، فاطمه  حسین آبادی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 124 | 1078-NSC (R1) | نقش معلم در تعلیم مهارت های ارتباطی بین معلم و دانش آموز | زهرا  صفری رودبار | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 125 | 1161-NSC | نقش معلم سازنده گرا در تربیت ذهن | فاطمه  کریمی، ندا  نعیمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 126 | 1060-NSC | نقش نشانگرهای معلّم شایسته در تربیت ذهن در تربیت معلّم از دیدگاه اساتید و دانشجو معلّمان ، دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه ی شهرستان پیشوا ، در سال تحصیلی 99- 1398 | عبدالرضا  شیرکوند، ناصر  شیرکوند، ملیحه  شه دوست | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 127 | 1072-NSC (R1) | نقش و جایگاه مدارس و برنامه های درسی در شکل گیری هویت اسلامی -ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی | امین  کوهساریان، حسن  صائمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 128 | 1118-NSC | نقش وسایل کمک آموزشی در یادگیری فارسی مقطع ابتدایی و تربیت ذهن | مرضیه  فلسفیانکیش، سیدبرزو  جمالیانزاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 129 | 1088-NSC | ﻧﮕﺮش ﻣﻌﻠﻤﺎن ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﮐﺎرﺑﺮد ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی آﻣﻮزﺷﯽ در ﺗﺪرﯾﺲ و راﺑﻄﻪ آن ﺑﺎ تربیت ذهنی دانش آموزان در ﻣﺪارس ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ | فاطمه السادات  افضلی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 130 | 1035-NSC | واکاوی روش های "تربیت ذهن" در برنامه درسی بر اساس اندیشه های تربیتی صدرالمتالهین شیرازی | مهدی  رضایی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 131 | 1175-NSC | واکاوی نظام برنامه ریزی آموزشی ودرسی ونقش آن در تربیت ذهن | فاطمه  حسین آبادی، معصومه  منقبتی، نیره  کارگری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 132 | 1178-NSC | ویژگی های معنوی معلم شایسته ونقش آن درتربیت ذهن دانش آموزان | ابوذر  اسماعیلی ثالث، محدثه  منصوری رضی، کلثوم  غلامی اندراتی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 133 | 1062-NSC | یادگیری الکترونیکی گامی به سوی عدالت آموزشی | سجاد  گلی، محمد  دوستی، زهرا  دوستی، مهران  گلی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |