کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1160-NSC Evaluation of psychological status of couples with children with autism disorder (ASD) Reza Sheibanifar پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
2 1073-NSC آشنایی با قابلیت های برنامه ویژه مدرسه(بوم) در برنامه درسی مبتنی بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی امیرمحمد مومنی کوهستانی، اسماعیل شیری رستمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
3 1043-NSC آموزش الکترونیکی، مزایا و معایب آن بر سیستم تعلیم و تربیت کشور سجاد گلی، محمد دوستی، زهرا دوستی، مهران گلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
4 1141-NSC آموزش تربیت بدنی مبتنی بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی افسانه رحیمی، فاطمه احمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
5 1150-NSC اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شکوفه رحیم پور، غلامرضا منشئی، مژگان عارفی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
6 1144-NSC اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه مژگان عارفی، غلامرضا منشئی، شکوفه رحیم پور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
7 1151-NSC اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه شکوفه رحیم پور، مژگان عارفی، غلامرضا منشئی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
8 1152-NSC اثربخشی آموزش ریاضی به روش حل مسئله بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی زهرا مسلمی پور، طیبه تجری، مرضیه بیانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
9 1168-NSC اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی دانش آموزان لاله بابانظری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
10 1130-NSC اثر مرکب و بهره گیری از آن در تربیت ذهن و ارتقاء بهره وری آموزش صهبا رجبی استرابادی، فاطمه بینش پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
11 1098-NSC ارتباط دو سویه اولیا و مربی و تاثیر آن بر تربیت دینی،ذهنی و برنامه ریزی تحصیلی دانش آموزان محدثه حاجی زاده، فائزه شاپورجانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
12 1027-NSC استفاده از بازی ابتکاری و هیجان انگیز در ارزشیابی تکوینی درس ریاضی ناهید داداش زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
13 1006-NSC الگوی دریافت مفهوم: روشی برای تربیت ذهن و یادگیری مغزمحور حسین حسنی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
14 1082-NSC (R1) اهمیت آموزش تعالیم دینی و تاثیر آن بر تربیت ذهن دانش آموزان دورۀ ابتدایی فاطمه احمدی، افسانه رحیمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
15 1131-NSC اهمیت برنامه‌ریزی درسی و اصول و روش‌های طراحی آن فاطمه رشیدی، سیدبرزو جمالیانزاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
16 1173-NSC اهمیت مهارت های ارتباطی در تربیت ذهن رخساره سادات امیرلطیفی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
17 1139-NSC اهمیت نقشه برداری مغز در یادگیری رخساره سادات امیرلطیفی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
18 1143-NSC بررسی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی دانش آموزان لاله بابانظری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
19 1081-NSC بررسی اثرگذاری روش تدریس ساخت گرایی یا E5 بر تربیت ذهن مصطفی کول میرپور، مرتضی کول میرپور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
20 1182-NSC بررسی انعطاف پذیری ذهنی زوجین دارای فرزند اختلال درخودماندگی(ASD) Reza Sheibanifar پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
21 1158-NSC بررسی اهمیت بهره‌گیری از خلاقیت در آموزش تفکر و پژوهش دوره ابتدایی مریم عیاری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
22 1031-NSC بررسی بالینی نشانه‌های اضطراب در سطوح مختلف علیرضا رشنودی، احمدعلی تاجدین پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
23 1075-NSC بررسی تأثیر الگوی تفکر استقرایی و امکانات آموزشی در تربیت ذهن دانشجومعلمان نگین میری خراسانی، ملیکا عصمتی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
24 1092-NSC بررسی تأثیر به کارگیری تکنولوژی آموزشی و فن آوری اطلاعات در برنامه های آموزشی تربیت معلم بر تفکر انتقادی دانشجویان فاطمه شمس الدینی، رضا صابری، عباس توان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
25 1007-NSC بررسی تأثیر وسایل کمک آموزشی بر یادگیری دانش‌آموزان (درس مطالعات اجتماعی دورة ابتدایی) زهرا محمدپور، ابراهیم امیری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
26 1101-NSC بررسی تاب آوری روان شناختی و تاثیر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان فائزه شاپورجانی، محدثه محمدی، فاطمه اثرکار پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
27 1188-NSC بررسی تاثیر ادبیات داستانی بر تربیت ذهن دانش آموزان ششم ابتدایی محدثه خاک پورمروستی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
28 1089-NSC بررسی تاثیر استفاده از چندرسانه‌ای های آموزشی بر صلاحیت حرفه‌ای معلمان و تربیت ذهنی دانش آموزان فاطمه السادات افضلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
29 1159-NSC بررسی تاثیر اعتیاد به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در آشفتگی شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان معین قورچائی، مرتضی دولتی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
30 1114-NSC بررسی تاثیر تربیت ذهن برنامه های درسی پردیس امام خمینی (ره) دانشگاه فرهنگیان حسن پوش، سید برزو جمالیان زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
31 1134-NSC بررسی تاثیر روش‌های تدریس فعال بر تربیت ذهن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی زهرا حمیدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
32 1121-NSC بررسی تاثیر روش های تدریس فعال بر تربیت ذهن دانش آموزان مقطع ابتدایی زهرا حمیدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
33 1046-NSC بررسی تاثیر شیوه‌های تربیتی والدین بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مهدی شمالی احمدآبادی، سهیلا عزیزی، اعظم دادور، منصوره پورجانب الهی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
34 1047-NSC بررسی تاثیر شیوه‌های تربیتی والدین در تربیت فرزندان بر مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان مهدی شمالی احمدآبادی، منصوره پورجانب الهی، سهیلا عزیزی، اعظم دادور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
35 1123-NSC بررسی تاثیر مولفه های فراشناخت در برنامه درسی ریاضی (مورد مطالعه: دوره اول ابتدائی) سهیلا کشتکار باقری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
36 1112-NSC بررسی تحلیلی و تئوریک اصول و مؤلفه‌ های اخلاق حرفه‌ای تدریس در آموزش ابتدایی با تاکید بر دیدگاه مؤرای و همکاران یوسف فتحی، آرزو عبدالله زاده، محمد قادری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
37 1056-NSC ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﻄﺒﯿﻘﯽ اهداف و محتوای برنامه درسی ریاضیات پایه چهارم مقطع ابتدایی اﯾﺮان و ژاپن ایمان قدرتی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
38 1100-NSC بررسی تکنولوژی در آموزش و تاثیر بر خلاقیت شغلی معلمان در آموزش و پرورش فائزه شاپورجانی، محدثه حاجی زاده، نازنین طالبی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
39 1091-NSC بررسی چگونگی تأثیر مدل یادگیری تجربه‌ای جارویس بر تربیت ذهن و همسانی با جهان پیرامون محمد برنا پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
40 1166-NSC بررسی رابطه انس با قرآن و ذهن آگاهی دانشجویان لاله بابانظری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
41 1132-NSC بررسی رابطه بین راهبردهای تنظیم هیجانی با سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان امیرصدرا اسدی خانوکی، رضا صابری، زکیه صفی زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
42 1163-NSC بررسی رابطه مدیریت مشارکتی و کیفیت روابط معلم و دانش‌آموز بر پیشرفت تحصیلی و خود‌شکوفایی دانش آموزان ابتدایی مریم پورشمسی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
43 1142-NSC (R1) بررسی رابطه ی ادبیات داستانی و تربیت ذهن محدثه خاک پورمروستی، فاطمه خامسی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
44 1109-NSC (R1) بررسی رابطه ی باورهای خودکارآمدی و صلاحیت های حرفه ای معلمان فائزه شاپورجانی، علی قادری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
45 1095-NSC بررسی رابطه ی بین باورهای معرفت شناختی و تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه مرجان معصومی فرد، طاهره احمدی نژاد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
46 1183-NSC بررسی روش تدریس معکوس و تاثیر بر سطوح یادگیری دانش آموزان ابتدایی سوسن نعمت الهی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
47 1103-NSC بررسی سبک های فرزندپروری و تاثیر بر سبک پردازش هویت در نوجوانی فائزه شاپورجانی، علی قادری، زهرا فتوحی، زهرا رمضانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
48 1099-NSC (R1) بررسی سبک های فرزندپروری و تاثیر بر سبک پردازش هویت نوجوانان فائزه شاپورجانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
49 1191-NSC بررسی صلاحیت حرفه ای آموزگاران و سواد رسانه ای زهرا فرجی سفرچی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
50 1185-NSC بررسی فناوری اطلاعات و تاثیر بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی پایه ی ابتدایی فریده شیخی، همت اله روستا پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
51 1042-NSC بررسی کارکردها و نتایج تکالیف یادگیری خارج از مدرسه دانش آموزان (مشق شب) سیده بتول حسینی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
52 1029-NSC بررسی ماهیت و مفاهیم بنیادی نظریة رفتار درمانی و اصلاح رفتار علیرضا رشنودی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
53 1148-NSC بررسی مسئله خلاقیت به عنوان یکی از مؤلفه های ذهن فراگیر فائزه سادات محمودی، فتانه دانشی، شهناز زرین خط پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
54 1003-NSC بررسی میزان استفاده از مؤلفه‌های(ذهن اجتماعی) یا روابط اجتماعی در کتاب مطالعات اجتماعی سوم دبستان سیف الله رحمانی، مسعود بیننده، فرح اردلان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
55 1172-NSC بررسی میزان بکارگیری واژگان و اصطلاحات حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در کتابهای دوره اول و دوم ابتدایی ( مطابق با کتابهای سال تحصیلی 97-98) سعید غفاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
56 1077-NSC بررسی نشانگر های معلم شایسته از دیدگاه صاحب نظران و بزرگان حوزه تعلیم و تربیت هادی جعفری زارع، سجاد جعفری زارع، شهداد عبداللهی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
57 1180-NSC بررسی نشانگرهای یک معلم شایسته و نقش آن در تربیت ذهن دانش آموزان علی قاسمی، علی رجبلو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
58 1030-NSC بررسی نظریة رشد ذهنی پیاژه به عنوان یکی از نظریات تعلیم وتربیت علیرضا رشنودی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
59 1057-NSC بررسی نقش فناوری های آموزشی در باور معلمان نسبت به خوداشتغالی دانش آموزان استثنایی در آینده ( مطالعه موردی: معلمان مقطع پیش حرفه ای و حرفه ای مدارس استثنایی استان گیلان) آزاده قربانی پیرعلیدهی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
60 1108-NSC بررسی نگاه های نوین به یادگیری و بیان راهبرد های یاد دهی –یاد گیری مبتنی بر مغز امین کوهساریان، حسین فکوری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
61 1023-NSC تأثیرات مشارکت معلمان در برنامه ریزی درسی بر رویکرد مدارس ابتدایی ژینا شریفی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
62 1097-NSC تأثیر برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دختر دانشگاه ‏فرهنگیان فائزه جاودانه، حمیده جوادی، سید برزو جمالیان زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
63 1045-NSC تأثیر عوامل محیطی بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی مصطفی درویش پنجه که پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
64 1067-NSC تأملی بر ارتباط مشاوره و برنامه درسی در مقطع متوسطه به‌عنوان ضرورتی انکارناپذیر مائده قلبی آهنگری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
65 1005-NSC تاثیر استفاده از بازی های رایانه ای در توانایی حل مسئله با رویکرد تربیت ذهن حسین تربتی نژاد، وحید هزاریان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
66 1021-NSC تاثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش ریاضی واقع‌بینانه (RME) فاطمه بختیاری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
67 1032-NSC تاثیر برنامه درسی مبتنی بر یاددهی یادگیری فعال بر رشد ذهنی دانش آموزان (موردمطالعه: دبیرستان دخترانه حضرت مریم بوشهر در سال تحصیلی98-1397) زهرا محمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
68 1155-NSC تاثیر عوامل انگیزش در یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان محمدرضا مازندرانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
69 1015-NSC تاثیر مدیریت کلاسی معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان فاطمه بختیاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
70 1074-NSC تاثیر معلم و روش تدریس بر تربیت ذهن و یادگیری دانش آموز مهلا سادات رهنمایی، فاطمه رضایی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
71 1133-NSC تحلیل اهمیت روش‌های ارزشیابی مبتنی بر تربیت مغز در برنامه درسی دوره ابتدایی سعیده بهلکه پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
72 1126-NSC تحلیل اهمیت روش‌های ارزشیابی مبتنی بر تربیت مغز در برنامه درسی دوره ابتدایی سعیده بهلکه سعیده بهلکه پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
73 1137-NSC تحلیل اهمیت روش های تدریس مبتنی برتربیت ذهن در برنامه درسی دوره ابتدایی راضیه نظرخانی، فهیمه عباس زاده، طیبه تجری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
74 1044-NSC تحلیل محتوا کتاب تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس شاخص های تربیت اجتماعی عمل گرایی مرتضی پورشیرازی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
75 1154-NSC تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی ششم ابتدایی از منظر تربیت ذهنی خلاق در نظام آموزشی ایران مریم عیاری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
76 1170-NSC تحلیل محتوای کتاب فارسی چهارم ابتدایی براساس روش فِرای فاطمه بختیاری، زهرا حسینخانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
77 1024-NSC (R1) تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری ششم ابتدایی بر اساس اهداف تعیین شده در چشم انداز آموزش مجازی در آموزش و پرورش ایران مشکات نادری بنی، زهرا وحیدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
78 1086-NSC تحلیل محتوای کتب علوم تجربی چهارم و سوم ابتدایی براساس رویکرد اکتشافی برونر فاطمه شریفی، محدثه صالحی کهریزسنگی، زهرا وحیدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
79 1087-NSC تحلیل محتوای کمی کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی نظام آموزشی ایران از منظر ذهن آگاهی مرضیه بیانی، طیبه تجری، مریم عیاری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
80 1125-NSC تحلیل محتوای کمی کتب مطالعات‌اجتماعی دوره دوم ابتدایی نظام آموزشی ایران از منظر یادگیری مبتنی برمغز مرضیه بیانی، زهرا جمالی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
81 1116-NSC تحلیل محتوای کیفی کتب درسی مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی از منظر تربیت ذهن رخساره سادات امیرلطیفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
82 1016-NSC تحلیل محتوای کیفی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی از منظر عدالت اجتماعی درسال 99-98 کویستان کشاورزی، یسرا دولتیاری، سوما خواهش، مهتاب مرادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
83 1093-NSC تدریس مبتنی بر مغز: اصول و مراحل ژیلا حیدری نقدعلی، لادن افروز پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
84 1001-NSC تربیت ذهن و تقویت مغز همراه با یوگا و اثربخشی آن بر یادگیری دروس ریاضی، علوم و فارسی مریم براتعلی، سعیده کریمیان خوزانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
85 1064-NSC تربیت ذهنی و افزایش مسئولیت پذیری در کودکان سندروم داون علیرضا رمضانی کسمایی، بهاره پورتقی کوهبنه پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
86 1051-NSC تفکرمحاسباتی در آموزش پیش از خدمت معلمان معصومه پوررجب، اکبر پناهی درچه، کلثوم غلامی اندراتی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
87 1040-NSC تکنولوژی آموزشی ، آموزش الکترونیک ابراهیم رشیدپور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
88 1008-NSC جایگاه برنامه های درسی و معلمان در رشد ابعاد هویت کودکان در دوره ابتدایی حسین حسنی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
89 1136-NSC چگونه کمرویی یکی از دانش‌آموزان کلاس ششم مدرسه حضرت زهرا(س) بهبود بخشیده شد؟ مجید کوثری، زهرا فیروزی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
90 1096-NSC رابطه سبکهای یادگیری و اشتیاق تحصیلی با خودکارامدی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان تنکابن سارا تقیان الموتی، هایده عاشوری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
91 1169-NSC رابطه هوش هیجانی و خودکنترلی با کیفیت زندگی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان نرگس خاتون حسینی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
92 1033-NSC روش بدیعه پردازی در هدیه های آسمان،علوم،ریاضی و فارسی ابتدایی پریا محمدیان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
93 1052-NSC رویکرد یادگیری مغز محور در فرآیند آموزش ابوالفضل افتخاری شاه آباد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
94 1034-NSC زبان و ادبیات فارسی و تربیت ذهن ستار پیر عین الدین پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
95 1135-NSC زبان و ادبیات کودکان و تربیت ذهن رقیه قره داغلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
96 1019-NSC شفافیت فناورانه در ذهن فراگیران و استلزامات آن در بهره ‏گیری از فناوری آموزشی حمید احمدی هدایت، مهدی نامداری پژمان، فاطمه فضلعلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
97 1054-NSC شناسایی مولفه های موثر بر تربیت ذهن کودکان در مدرسه رخساره سادات امییرلطیفی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
98 1080-NSC (R1) ضرورت نهاینه سازی و به کارگیری رویکرد معنوی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران کبری شیخ، حسن صائمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
99 1017-NSC طراحی آموزشی مبتنی بر ساختن گرایی و تآثیر آن بر مهارت تفکر حسن نجفیان، صفر علی یازرلو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
100 1084-NSC طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز برای آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی،بر مبنای نظریه خلاقیت گیلفورد مریم عیاری، طیبه تجری، مرضیه بیانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
101 1127-NSC طراحی روش‌های تدریس زبان و ادبیات فارسی مبتنی بر تربیت ذهن فاطمه مسلمان نژاد، فروغ نیک فکر، سید برزو جمالیانزاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
102 1138-NSC طراحی یادگیری آنلاین مبتنی بر مغز با تاکید بر یادگیری الکترونیکی و یادگیری سیار حسین امانی، حسین تربتی نژاد، احسان محمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
103 1181-NSC عوامل مؤثر بر پرورش ذهن دانش‌آموزان در تدریس ریاضی حلیمه محمدنژاد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
104 1055-NSC (R1) کاربرد هنر در بهبود مشکلات مربوط به اختلالات یادگیری درس ریاضی در جهت تقویت ذهنی دانش آموزان حسین مشهدی زاده، رضا کرمی کلمتی، مظفر قلی زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
105 1063-NSC مؤلفه های معلم شایسته در تربیت ذهن کودکان مقطع ابتدایی مرضیه صیادی، سعید کرمانی، طیبه تجری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
106 1110-NSC مدیریت تکنولوژی به عنوان ابزاری برای استراتژی های نوآورانه آموزش و مدیریت شناختی نساء گلپایگانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
107 1113-NSC مطالعات روش تدریس فارسی اول دبستان صبا سبحانی نیکو، سیدبرزو جمالیانزاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
108 1117-NSC مطالعات روش تدریس فارسی پنجم ابتدایی نداسادات درویش‌پور، فاطمه دشتیان، سیدبرزو جمالیان‌زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
109 1106-NSC مطالعات روش تدریس فارسی سوم دبستان مینا مینا حرمت‌کیش، سید برزو جمالیان زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
110 1115-NSC مطالعات روش تدریس قواعد دستوری در مقطع ابتدایی آمنه پاساد، محمد دولت دوست پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
111 1026-NSC مقایسه تأثیر روش مشارکتی و انفرادی بر یادگیری ترکیبات یونی و مولکولی درس علوم تجربی پایه نهم بر اساس سطح شناختی بلوم اکرم عبدالی، محسن موسوی، بتول سبزه پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
112 1153-NSC مقایسه و بررسی رابطه بهزیستی روانشناختی و خودکنترلی در نیمرخ های جهت گیری شادکامی متفاوت دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر چرام لیلا محمدی، سید برزو جمالیان زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
113 1165-NSC موضوع :تربیت ذهنی وعقلانی با رویکرد صدرایی در پرتو آموزه های دین اسلام کلثوم غلامی اندراتی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
114 1145-NSC نشانگرهای معلم شایسته و نقش آن در تربیت ذهن در تربیت معلم ندا عاطفی پور، برزو جمالیان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
115 1174-NSC نشانگرهای یک معلم شایسته و نقش آن در تربیت ذهن دانش آموزان علی قاسمی، علی رجبلو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
116 1049-NSC نقش آموزش‌های مرتبط با شادمانی در افزایش شادکامی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مهدی شمالی احمدآبادی، اعظم دادور، منصوره پورجانب الهی، سهیلا عزیزی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
117 1079-NSC نقش برنامه درسی در تربیت ذهن حدیث آقاشیری، مهدی رفعتی پناه مهرآبادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
118 1119-NSC نقش برنامه درسی درتربیت ذهن کودکان مقطع ابتدایی مرضیه صیادی، سعید کرمانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
119 1128-NSC نقش برنامه ریزی درسی و تربیت ذهن زهرا غفاری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
120 1076-NSC نقش روش تدریس بدیعه پردازی در گسترش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی سجاد جعفری زارع، هادی جعفری زارع، شهداد عبداللهی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
121 1147-NSC (R1) نقش زبان و ادبیات فارسی در تربیت ذهن برزو جمالیان، ندا عاطفی پور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
122 1124-NSC نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در توسعه نگرش یادگیرنده در دانش آموزان امین امانی، معصومه ریحانی شیروان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
123 1156-NSC نقش کارورزی در بروز تربیت ذهن وخلاقیت دانشجومعلمان محمدرضا مازندرانی، فاطمه حسین آبادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
124 1078-NSC (R1) نقش معلم در تعلیم مهارت های ارتباطی بین معلم و دانش آموز زهرا صفری رودبار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
125 1161-NSC نقش معلم سازنده گرا در تربیت ذهن فاطمه کریمی، ندا نعیمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
126 1060-NSC نقش نشانگرهای معلّم شایسته در تربیت ذهن در تربیت معلّم از دیدگاه اساتید و دانشجو معلّمان ، دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه ی شهرستان پیشوا ، در سال تحصیلی 99- 1398 عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، ملیحه شه دوست پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
127 1072-NSC (R1) نقش و جایگاه مدارس و برنامه های درسی در شکل گیری هویت اسلامی -ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی امین کوهساریان، حسن صائمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
128 1118-NSC نقش وسایل کمک آموزشی در یادگیری فارسی مقطع ابتدایی و تربیت ذهن مرضیه فلسفیان‌کیش، سیدبرزو جمالیان‌زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
129 1088-NSC ﻧﮕﺮش ﻣﻌﻠﻤﺎن ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﮐﺎرﺑﺮد ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی آﻣﻮزﺷﯽ در ﺗﺪرﯾﺲ و راﺑﻄﻪ آن ﺑﺎ تربیت ذهنی دانش آموزان در ﻣﺪارس ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ فاطمه السادات افضلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
130 1035-NSC واکاوی روش های "تربیت ذهن" در برنامه درسی بر اساس اندیشه های تربیتی صدرالمتالهین شیرازی مهدی رضایی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
131 1175-NSC واکاوی نظام برنامه ریزی آموزشی ودرسی ونقش آن در تربیت ذهن فاطمه حسین آبادی، معصومه منقبتی، نیره کارگری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
132 1178-NSC ویژگی های معنوی معلم شایسته ونقش آن درتربیت ذهن دانش آموزان ابوذر اسماعیلی ثالث، محدثه منصوری رضی، کلثوم غلامی اندراتی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
133 1062-NSC یادگیری الکترونیکی گامی به سوی عدالت آموزشی سجاد گلی، محمد دوستی، زهرا دوستی، مهران گلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی