1 |
1160-NSC |
Evaluation of psychological status of couples with children with autism disorder (ASD) |
Reza Sheibanifar |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
2 |
1073-NSC |
آشنایی با قابلیت های برنامه ویژه مدرسه(بوم) در برنامه درسی مبتنی بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی |
امیرمحمد مومنی کوهستانی، اسماعیل شیری رستمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
3 |
1043-NSC |
آموزش الکترونیکی، مزایا و معایب آن بر سیستم تعلیم و تربیت کشور |
سجاد گلی، محمد دوستی، زهرا دوستی، مهران گلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
4 |
1141-NSC |
آموزش تربیت بدنی مبتنی بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی |
افسانه رحیمی، فاطمه احمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
5 |
1150-NSC |
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه |
شکوفه رحیم پور، غلامرضا منشئی، مژگان عارفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
6 |
1144-NSC |
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه |
مژگان عارفی، غلامرضا منشئی، شکوفه رحیم پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
7 |
1151-NSC |
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه |
شکوفه رحیم پور، مژگان عارفی، غلامرضا منشئی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
8 |
1152-NSC |
اثربخشی آموزش ریاضی به روش حل مسئله بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی |
زهرا مسلمی پور، طیبه تجری، مرضیه بیانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1168-NSC |
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی دانش آموزان |
لاله بابانظری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
10 |
1130-NSC |
اثر مرکب و بهره گیری از آن در تربیت ذهن و ارتقاء بهره وری آموزش |
صهبا رجبی استرابادی، فاطمه بینش |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
11 |
1098-NSC |
ارتباط دو سویه اولیا و مربی و تاثیر آن بر تربیت دینی،ذهنی و برنامه ریزی تحصیلی دانش آموزان |
محدثه حاجی زاده، فائزه شاپورجانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
12 |
1027-NSC |
استفاده از بازی ابتکاری و هیجان انگیز در ارزشیابی تکوینی درس ریاضی |
ناهید داداش زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
13 |
1006-NSC |
الگوی دریافت مفهوم: روشی برای تربیت ذهن و یادگیری مغزمحور |
حسین حسنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
14 |
1082-NSC (R1) |
اهمیت آموزش تعالیم دینی و تاثیر آن بر تربیت ذهن دانش آموزان دورۀ ابتدایی |
فاطمه احمدی، افسانه رحیمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
15 |
1131-NSC |
اهمیت برنامهریزی درسی و اصول و روشهای طراحی آن |
فاطمه رشیدی، سیدبرزو جمالیانزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1173-NSC |
اهمیت مهارت های ارتباطی در تربیت ذهن |
رخساره سادات امیرلطیفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
17 |
1139-NSC |
اهمیت نقشه برداری مغز در یادگیری |
رخساره سادات امیرلطیفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
18 |
1143-NSC |
بررسی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی دانش آموزان |
لاله بابانظری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
19 |
1081-NSC |
بررسی اثرگذاری روش تدریس ساخت گرایی یا E5 بر تربیت ذهن |
مصطفی کول میرپور، مرتضی کول میرپور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
20 |
1182-NSC |
بررسی انعطاف پذیری ذهنی زوجین دارای فرزند اختلال درخودماندگی(ASD) |
Reza Sheibanifar |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
21 |
1158-NSC |
بررسی اهمیت بهرهگیری از خلاقیت در آموزش تفکر و پژوهش دوره ابتدایی |
مریم عیاری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
22 |
1031-NSC |
بررسی بالینی نشانههای اضطراب در سطوح مختلف |
علیرضا رشنودی، احمدعلی تاجدین |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
23 |
1075-NSC |
بررسی تأثیر الگوی تفکر استقرایی و امکانات آموزشی در تربیت ذهن دانشجومعلمان |
نگین میری خراسانی، ملیکا عصمتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
24 |
1092-NSC |
بررسی تأثیر به کارگیری تکنولوژی آموزشی و فن آوری اطلاعات در برنامه های آموزشی تربیت معلم بر تفکر انتقادی دانشجویان |
فاطمه شمس الدینی، رضا صابری، عباس توان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
25 |
1007-NSC |
بررسی تأثیر وسایل کمک آموزشی بر یادگیری دانشآموزان (درس مطالعات اجتماعی دورة ابتدایی) |
زهرا محمدپور، ابراهیم امیری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
26 |
1101-NSC |
بررسی تاب آوری روان شناختی و تاثیر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
فائزه شاپورجانی، محدثه محمدی، فاطمه اثرکار |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
27 |
1188-NSC |
بررسی تاثیر ادبیات داستانی بر تربیت ذهن دانش آموزان ششم ابتدایی |
محدثه خاک پورمروستی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
28 |
1089-NSC |
بررسی تاثیر استفاده از چندرسانهای های آموزشی بر صلاحیت حرفهای معلمان و تربیت ذهنی دانش آموزان |
فاطمه السادات افضلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
29 |
1159-NSC |
بررسی تاثیر اعتیاد به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در آشفتگی شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان |
معین قورچائی، مرتضی دولتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
30 |
1114-NSC |
بررسی تاثیر تربیت ذهن برنامه های درسی پردیس امام خمینی (ره) دانشگاه فرهنگیان |
حسن پوش، سید برزو جمالیان زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
31 |
1134-NSC |
بررسی تاثیر روشهای تدریس فعال بر تربیت ذهن دانشآموزان مقطع ابتدایی |
زهرا حمیدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
32 |
1121-NSC |
بررسی تاثیر روش های تدریس فعال بر تربیت ذهن دانش آموزان مقطع ابتدایی |
زهرا حمیدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
33 |
1046-NSC |
بررسی تاثیر شیوههای تربیتی والدین بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان |
مهدی شمالی احمدآبادی، سهیلا عزیزی، اعظم دادور، منصوره پورجانب الهی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
34 |
1047-NSC |
بررسی تاثیر شیوههای تربیتی والدین در تربیت فرزندان بر مسئولیتپذیری دانشآموزان |
مهدی شمالی احمدآبادی، منصوره پورجانب الهی، سهیلا عزیزی، اعظم دادور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
35 |
1123-NSC |
بررسی تاثیر مولفه های فراشناخت در برنامه درسی ریاضی (مورد مطالعه: دوره اول ابتدائی) |
سهیلا کشتکار باقری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
36 |
1112-NSC |
بررسی تحلیلی و تئوریک اصول و مؤلفه های اخلاق حرفهای تدریس در آموزش ابتدایی با تاکید بر دیدگاه مؤرای و همکاران |
یوسف فتحی، آرزو عبدالله زاده، محمد قادری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
37 |
1056-NSC |
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﻄﺒﯿﻘﯽ اهداف و محتوای برنامه درسی ریاضیات پایه چهارم مقطع ابتدایی اﯾﺮان و ژاپن |
ایمان قدرتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
38 |
1100-NSC |
بررسی تکنولوژی در آموزش و تاثیر بر خلاقیت شغلی معلمان در آموزش و پرورش |
فائزه شاپورجانی، محدثه حاجی زاده، نازنین طالبی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
39 |
1091-NSC |
بررسی چگونگی تأثیر مدل یادگیری تجربهای جارویس بر تربیت ذهن و همسانی با جهان پیرامون |
محمد برنا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
40 |
1166-NSC |
بررسی رابطه انس با قرآن و ذهن آگاهی دانشجویان |
لاله بابانظری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
41 |
1132-NSC |
بررسی رابطه بین راهبردهای تنظیم هیجانی با سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان |
امیرصدرا اسدی خانوکی، رضا صابری، زکیه صفی زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
42 |
1163-NSC |
بررسی رابطه مدیریت مشارکتی و کیفیت روابط معلم و دانشآموز بر پیشرفت تحصیلی و خودشکوفایی دانش آموزان ابتدایی |
مریم پورشمسی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
43 |
1142-NSC (R1) |
بررسی رابطه ی ادبیات داستانی و تربیت ذهن |
محدثه خاک پورمروستی، فاطمه خامسی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
44 |
1109-NSC (R1) |
بررسی رابطه ی باورهای خودکارآمدی و صلاحیت های حرفه ای معلمان |
فائزه شاپورجانی، علی قادری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
45 |
1095-NSC |
بررسی رابطه ی بین باورهای معرفت شناختی و تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه |
مرجان معصومی فرد، طاهره احمدی نژاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
46 |
1183-NSC |
بررسی روش تدریس معکوس و تاثیر بر سطوح یادگیری دانش آموزان ابتدایی |
سوسن نعمت الهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
47 |
1103-NSC |
بررسی سبک های فرزندپروری و تاثیر بر سبک پردازش هویت در نوجوانی |
فائزه شاپورجانی، علی قادری، زهرا فتوحی، زهرا رمضانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
48 |
1099-NSC (R1) |
بررسی سبک های فرزندپروری و تاثیر بر سبک پردازش هویت نوجوانان |
فائزه شاپورجانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
49 |
1191-NSC |
بررسی صلاحیت حرفه ای آموزگاران و سواد رسانه ای |
زهرا فرجی سفرچی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
50 |
1185-NSC |
بررسی فناوری اطلاعات و تاثیر بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی پایه ی ابتدایی |
فریده شیخی، همت اله روستا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
51 |
1042-NSC |
بررسی کارکردها و نتایج تکالیف یادگیری خارج از مدرسه دانش آموزان (مشق شب) |
سیده بتول حسینی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
52 |
1029-NSC |
بررسی ماهیت و مفاهیم بنیادی نظریة رفتار درمانی و اصلاح رفتار |
علیرضا رشنودی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
53 |
1148-NSC |
بررسی مسئله خلاقیت به عنوان یکی از مؤلفه های ذهن فراگیر |
فائزه سادات محمودی، فتانه دانشی، شهناز زرین خط |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
54 |
1003-NSC |
بررسی میزان استفاده از مؤلفههای(ذهن اجتماعی) یا روابط اجتماعی در کتاب مطالعات اجتماعی سوم دبستان |
سیف الله رحمانی، مسعود بیننده، فرح اردلان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
55 |
1172-NSC |
بررسی میزان بکارگیری واژگان و اصطلاحات حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در کتابهای دوره اول و دوم ابتدایی ( مطابق با کتابهای سال تحصیلی 97-98) |
سعید غفاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
56 |
1077-NSC |
بررسی نشانگر های معلم شایسته از دیدگاه صاحب نظران و بزرگان حوزه تعلیم و تربیت |
هادی جعفری زارع، سجاد جعفری زارع، شهداد عبداللهی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
57 |
1180-NSC |
بررسی نشانگرهای یک معلم شایسته و نقش آن در تربیت ذهن دانش آموزان |
علی قاسمی، علی رجبلو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
58 |
1030-NSC |
بررسی نظریة رشد ذهنی پیاژه به عنوان یکی از نظریات تعلیم وتربیت |
علیرضا رشنودی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
59 |
1057-NSC |
بررسی نقش فناوری های آموزشی در باور معلمان نسبت به خوداشتغالی دانش آموزان استثنایی در آینده ( مطالعه موردی: معلمان مقطع پیش حرفه ای و حرفه ای مدارس استثنایی استان گیلان) |
آزاده قربانی پیرعلیدهی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
60 |
1108-NSC |
بررسی نگاه های نوین به یادگیری و بیان راهبرد های یاد دهی –یاد گیری مبتنی بر مغز |
امین کوهساریان، حسین فکوری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
61 |
1023-NSC |
تأثیرات مشارکت معلمان در برنامه ریزی درسی بر رویکرد مدارس ابتدایی |
ژینا شریفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
62 |
1097-NSC |
تأثیر برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان |
فائزه جاودانه، حمیده جوادی، سید برزو جمالیان زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
63 |
1045-NSC |
تأثیر عوامل محیطی بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی |
مصطفی درویش پنجه که |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
64 |
1067-NSC |
تأملی بر ارتباط مشاوره و برنامه درسی در مقطع متوسطه بهعنوان ضرورتی انکارناپذیر |
مائده قلبی آهنگری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
65 |
1005-NSC |
تاثیر استفاده از بازی های رایانه ای در توانایی حل مسئله با رویکرد تربیت ذهن |
حسین تربتی نژاد، وحید هزاریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
66 |
1021-NSC |
تاثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش ریاضی واقعبینانه (RME) |
فاطمه بختیاری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
67 |
1032-NSC |
تاثیر برنامه درسی مبتنی بر یاددهی یادگیری فعال بر رشد ذهنی دانش آموزان (موردمطالعه: دبیرستان دخترانه حضرت مریم بوشهر در سال تحصیلی98-1397) |
زهرا محمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
68 |
1155-NSC |
تاثیر عوامل انگیزش در یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان |
محمدرضا مازندرانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
69 |
1015-NSC |
تاثیر مدیریت کلاسی معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
فاطمه بختیاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
70 |
1074-NSC |
تاثیر معلم و روش تدریس بر تربیت ذهن و یادگیری دانش آموز |
مهلا سادات رهنمایی، فاطمه رضایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
71 |
1133-NSC |
تحلیل اهمیت روشهای ارزشیابی مبتنی بر تربیت مغز در برنامه درسی دوره ابتدایی |
سعیده بهلکه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
72 |
1126-NSC |
تحلیل اهمیت روشهای ارزشیابی مبتنی بر تربیت مغز در برنامه درسی دوره ابتدایی سعیده بهلکه |
سعیده بهلکه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
73 |
1137-NSC |
تحلیل اهمیت روش های تدریس مبتنی برتربیت ذهن در برنامه درسی دوره ابتدایی |
راضیه نظرخانی، فهیمه عباس زاده، طیبه تجری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
74 |
1044-NSC |
تحلیل محتوا کتاب تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس شاخص های تربیت اجتماعی عمل گرایی |
مرتضی پورشیرازی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
75 |
1154-NSC |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی ششم ابتدایی از منظر تربیت ذهنی خلاق در نظام آموزشی ایران |
مریم عیاری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
76 |
1170-NSC |
تحلیل محتوای کتاب فارسی چهارم ابتدایی براساس روش فِرای |
فاطمه بختیاری، زهرا حسینخانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
77 |
1024-NSC (R1) |
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری ششم ابتدایی بر اساس اهداف تعیین شده در چشم انداز آموزش مجازی در آموزش و پرورش ایران |
مشکات نادری بنی، زهرا وحیدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
78 |
1086-NSC |
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی چهارم و سوم ابتدایی براساس رویکرد اکتشافی برونر |
فاطمه شریفی، محدثه صالحی کهریزسنگی، زهرا وحیدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
79 |
1087-NSC |
تحلیل محتوای کمی کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی نظام آموزشی ایران از منظر ذهن آگاهی |
مرضیه بیانی، طیبه تجری، مریم عیاری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
80 |
1125-NSC |
تحلیل محتوای کمی کتب مطالعاتاجتماعی دوره دوم ابتدایی نظام آموزشی ایران از منظر یادگیری مبتنی برمغز |
مرضیه بیانی، زهرا جمالی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
81 |
1116-NSC |
تحلیل محتوای کیفی کتب درسی مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی از منظر تربیت ذهن |
رخساره سادات امیرلطیفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
82 |
1016-NSC |
تحلیل محتوای کیفی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی از منظر عدالت اجتماعی درسال 99-98 |
کویستان کشاورزی، یسرا دولتیاری، سوما خواهش، مهتاب مرادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
83 |
1093-NSC |
تدریس مبتنی بر مغز: اصول و مراحل |
ژیلا حیدری نقدعلی، لادن افروز |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
84 |
1001-NSC |
تربیت ذهن و تقویت مغز همراه با یوگا و اثربخشی آن بر یادگیری دروس ریاضی، علوم و فارسی |
مریم براتعلی، سعیده کریمیان خوزانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
85 |
1064-NSC |
تربیت ذهنی و افزایش مسئولیت پذیری در کودکان سندروم داون |
علیرضا رمضانی کسمایی، بهاره پورتقی کوهبنه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
86 |
1051-NSC |
تفکرمحاسباتی در آموزش پیش از خدمت معلمان |
معصومه پوررجب، اکبر پناهی درچه، کلثوم غلامی اندراتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
87 |
1040-NSC |
تکنولوژی آموزشی ، آموزش الکترونیک |
ابراهیم رشیدپور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
88 |
1008-NSC |
جایگاه برنامه های درسی و معلمان در رشد ابعاد هویت کودکان در دوره ابتدایی |
حسین حسنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
89 |
1136-NSC |
چگونه کمرویی یکی از دانشآموزان کلاس ششم مدرسه حضرت زهرا(س) بهبود بخشیده شد؟ |
مجید کوثری، زهرا فیروزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
90 |
1096-NSC |
رابطه سبکهای یادگیری و اشتیاق تحصیلی با خودکارامدی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان تنکابن |
سارا تقیان الموتی، هایده عاشوری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
91 |
1169-NSC |
رابطه هوش هیجانی و خودکنترلی با کیفیت زندگی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان |
نرگس خاتون حسینی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
92 |
1033-NSC |
روش بدیعه پردازی در هدیه های آسمان،علوم،ریاضی و فارسی ابتدایی |
پریا محمدیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
93 |
1052-NSC |
رویکرد یادگیری مغز محور در فرآیند آموزش |
ابوالفضل افتخاری شاه آباد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
94 |
1034-NSC |
زبان و ادبیات فارسی و تربیت ذهن |
ستار پیر عین الدین |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
95 |
1135-NSC |
زبان و ادبیات کودکان و تربیت ذهن |
رقیه قره داغلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
96 |
1019-NSC |
شفافیت فناورانه در ذهن فراگیران و استلزامات آن در بهره گیری از فناوری آموزشی |
حمید احمدی هدایت، مهدی نامداری پژمان، فاطمه فضلعلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
97 |
1054-NSC |
شناسایی مولفه های موثر بر تربیت ذهن کودکان در مدرسه |
رخساره سادات امییرلطیفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
98 |
1080-NSC (R1) |
ضرورت نهاینه سازی و به کارگیری رویکرد معنوی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران |
کبری شیخ، حسن صائمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
99 |
1017-NSC |
طراحی آموزشی مبتنی بر ساختن گرایی و تآثیر آن بر مهارت تفکر |
حسن نجفیان، صفر علی یازرلو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
100 |
1084-NSC |
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز برای آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی،بر مبنای نظریه خلاقیت گیلفورد |
مریم عیاری، طیبه تجری، مرضیه بیانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
101 |
1127-NSC |
طراحی روشهای تدریس زبان و ادبیات فارسی مبتنی بر تربیت ذهن |
فاطمه مسلمان نژاد، فروغ نیک فکر، سید برزو جمالیانزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
102 |
1138-NSC |
طراحی یادگیری آنلاین مبتنی بر مغز با تاکید بر یادگیری الکترونیکی و یادگیری سیار |
حسین امانی، حسین تربتی نژاد، احسان محمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
103 |
1181-NSC |
عوامل مؤثر بر پرورش ذهن دانشآموزان در تدریس ریاضی |
حلیمه محمدنژاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
104 |
1055-NSC (R1) |
کاربرد هنر در بهبود مشکلات مربوط به اختلالات یادگیری درس ریاضی در جهت تقویت ذهنی دانش آموزان |
حسین مشهدی زاده، رضا کرمی کلمتی، مظفر قلی زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
105 |
1063-NSC |
مؤلفه های معلم شایسته در تربیت ذهن کودکان مقطع ابتدایی |
مرضیه صیادی، سعید کرمانی، طیبه تجری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
106 |
1110-NSC |
مدیریت تکنولوژی به عنوان ابزاری برای استراتژی های نوآورانه آموزش و مدیریت شناختی |
نساء گلپایگانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
107 |
1113-NSC |
مطالعات روش تدریس فارسی اول دبستان |
صبا سبحانی نیکو، سیدبرزو جمالیانزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
108 |
1117-NSC |
مطالعات روش تدریس فارسی پنجم ابتدایی |
نداسادات درویشپور، فاطمه دشتیان، سیدبرزو جمالیانزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
109 |
1106-NSC |
مطالعات روش تدریس فارسی سوم دبستان |
مینا مینا حرمتکیش، سید برزو جمالیان زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
110 |
1115-NSC |
مطالعات روش تدریس قواعد دستوری در مقطع ابتدایی |
آمنه پاساد، محمد دولت دوست |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
111 |
1026-NSC |
مقایسه تأثیر روش مشارکتی و انفرادی بر یادگیری ترکیبات یونی و مولکولی درس علوم تجربی پایه نهم بر اساس سطح شناختی بلوم |
اکرم عبدالی، محسن موسوی، بتول سبزه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
112 |
1153-NSC |
مقایسه و بررسی رابطه بهزیستی روانشناختی و خودکنترلی در نیمرخ های جهت گیری شادکامی متفاوت دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر چرام |
لیلا محمدی، سید برزو جمالیان زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
113 |
1165-NSC |
موضوع :تربیت ذهنی وعقلانی با رویکرد صدرایی در پرتو آموزه های دین اسلام |
کلثوم غلامی اندراتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
114 |
1145-NSC |
نشانگرهای معلم شایسته و نقش آن در تربیت ذهن در تربیت معلم |
ندا عاطفی پور، برزو جمالیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
115 |
1174-NSC |
نشانگرهای یک معلم شایسته و نقش آن در تربیت ذهن دانش آموزان |
علی قاسمی، علی رجبلو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
116 |
1049-NSC |
نقش آموزشهای مرتبط با شادمانی در افزایش شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان |
مهدی شمالی احمدآبادی، اعظم دادور، منصوره پورجانب الهی، سهیلا عزیزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
117 |
1079-NSC |
نقش برنامه درسی در تربیت ذهن |
حدیث آقاشیری، مهدی رفعتی پناه مهرآبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
118 |
1119-NSC |
نقش برنامه درسی درتربیت ذهن کودکان مقطع ابتدایی |
مرضیه صیادی، سعید کرمانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
119 |
1128-NSC |
نقش برنامه ریزی درسی و تربیت ذهن |
زهرا غفاری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
120 |
1076-NSC |
نقش روش تدریس بدیعه پردازی در گسترش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی |
سجاد جعفری زارع، هادی جعفری زارع، شهداد عبداللهی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
121 |
1147-NSC (R1) |
نقش زبان و ادبیات فارسی در تربیت ذهن |
برزو جمالیان، ندا عاطفی پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
122 |
1124-NSC |
نقش شبکههای اجتماعی مجازی در توسعه نگرش یادگیرنده در دانش آموزان |
امین امانی، معصومه ریحانی شیروان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
123 |
1156-NSC |
نقش کارورزی در بروز تربیت ذهن وخلاقیت دانشجومعلمان |
محمدرضا مازندرانی، فاطمه حسین آبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
124 |
1078-NSC (R1) |
نقش معلم در تعلیم مهارت های ارتباطی بین معلم و دانش آموز |
زهرا صفری رودبار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
125 |
1161-NSC |
نقش معلم سازنده گرا در تربیت ذهن |
فاطمه کریمی، ندا نعیمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
126 |
1060-NSC |
نقش نشانگرهای معلّم شایسته در تربیت ذهن در تربیت معلّم از دیدگاه اساتید و دانشجو معلّمان ، دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه ی شهرستان پیشوا ، در سال تحصیلی 99- 1398 |
عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، ملیحه شه دوست |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
127 |
1072-NSC (R1) |
نقش و جایگاه مدارس و برنامه های درسی در شکل گیری هویت اسلامی -ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی |
امین کوهساریان، حسن صائمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
128 |
1118-NSC |
نقش وسایل کمک آموزشی در یادگیری فارسی مقطع ابتدایی و تربیت ذهن |
مرضیه فلسفیانکیش، سیدبرزو جمالیانزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
129 |
1088-NSC |
ﻧﮕﺮش ﻣﻌﻠﻤﺎن ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﮐﺎرﺑﺮد ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی آﻣﻮزﺷﯽ در ﺗﺪرﯾﺲ و راﺑﻄﻪ آن ﺑﺎ تربیت ذهنی دانش آموزان در ﻣﺪارس ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ |
فاطمه السادات افضلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
130 |
1035-NSC |
واکاوی روش های "تربیت ذهن" در برنامه درسی بر اساس اندیشه های تربیتی صدرالمتالهین شیرازی |
مهدی رضایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
131 |
1175-NSC |
واکاوی نظام برنامه ریزی آموزشی ودرسی ونقش آن در تربیت ذهن |
فاطمه حسین آبادی، معصومه منقبتی، نیره کارگری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
132 |
1178-NSC |
ویژگی های معنوی معلم شایسته ونقش آن درتربیت ذهن دانش آموزان |
ابوذر اسماعیلی ثالث، محدثه منصوری رضی، کلثوم غلامی اندراتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
133 |
1062-NSC |
یادگیری الکترونیکی گامی به سوی عدالت آموزشی |
سجاد گلی، محمد دوستی، زهرا دوستی، مهران گلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |